Дипломна робота

«Macromedia Flash MX»


Зміст


Введення

ЧАСТИНА I. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ З FLASH

Розділ 1. Основи призначеного для користувача інтерфейсу Flash

Розділ 2. Типові функції Flash

Розділ 3. Настройка Flash

ЧАСТИНА П. Работа Із СТАТИЧНОЮ ГРАФІКОЮ.

Розділ 4. Формати статичної графіки

Розділ 5. Малювання

Розділ 6. Робота з кольором .

Розділ 7. Робота з текстом

Розділ 8. Імпорт графіки

Розділ 9. Робота з графічними фрагментами

Розділ 10. Зразки і бібліотеки. Провідник Flash

Розділ 11. Публікація і експорт статичної графіки

ЧАСТИНА III. РОБОТА З АНІМАЦІЄЮ

Розділ 12. Формати анімованої графіки і відео

Розділ 13. Покадрова анімація

Розділ 14. Трансформаційна анімація

Розділ 15. Шари

Розділ 16. Імпорт анімації і відео

Розділ 17. Робота із звуком

Розділ 18. Створення інтерактивних фільмів

Розділ 19. Створення додатків Flash

Розділ 20. Робота із зовнішніми застосуваннями

Розділ 21. Засоби відладки сценаріїв ActionScript

Висновок

Література


Введення


Дана робота присвячена останній на даний момент версії програмного пакету Macromedia Flash - Flash MX, вона ж Flash 6.

Скажемо відразу, що Flash - пакет комп'ютерної графіки і формат збереження її у файлі. Скажемо більше: це пакет для створення і формат для збереження двовимірної анімованої комп'ютерної графіки, призначеної, в основному, для публікації в Інтернеті. Скажемо простіше: це засіб створення мультиків, які ми можемо викласти в Мережу. Скажемо чисту правду: саме Flash приніс в Інтернет високоякісну і компактну анімацію. Скажемо ще дещо: Flash породив цілий вид мистецтва, відомий як "Flash-анимация", і цілу касту діячів цього мистецтва, відому як "Flash-аниматори".

На сьогоднішній момент існує безліч Web-сайтов, побудованих з використанням технології Flash. Також задоволено багато програм, що використовують для тих або інших цілей Flash-графику. Створена велика кількість непоганих Flash-фильмов, які ми можемо побачити на сайтах http://www.mp4.com, http://www.hypnotic.com, http://atomfflms.shockwave.coin і ін. Існує Дмитро Дібров, що показує в телепередачі "Нічна зміна" приголомшливі по своїй незрозумілості Flash-ролики. І, нарешті, існує ціле співтовариство «флешерів».

Нижче ми докладніше розглянемо всі можливості, пропоновані Macromedia Flash. І, оскільки Flash, в першу чергу, призначений для створення інтернет-графіки, особливу увагу ми приділимо комп'ютерним мережам.

Історія комп'ютерної графіки неотделима від історії персональних комп'ютерів. Насправді, за часів великих ЕОМ комп'ютерна графіка якщо і існувала, то носила чисто утилітарний характер. Наприклад, намалювати зеленими лініями на чорному фоні простий графік, що грунтується на результатах яких-небудь розрахунків. Або вивести на екран тільки що спроектовану друкарську плату. Як бачите, тодішні ЕОМ використовувалися тільки для справи. А, як співається в одній старій пісні, "насамперед - літаки"

Персональний комп'ютер (ПК) провів справжню революцію в світі обчислювальної техніки. Спочатку малося на увазі, що це диво може використовуватися своїм господарем не тільки для справи, але і для потіхи. (І справі час, і потісі година - так свідчить прислів'я.) А для цього "персоналке" потрібні хороші можливості по виведенню складних графічних зображень. Недивно, що навіть на зорі нової епохи тільки найдешевші ПК мали відеоадаптер, пристосований виключно для виведення тексту (як говорять професіональні комп'ютерники, алфавітно-цифровий).

Комп'ютерна графіка еволюціонувала разом з комп'ютерним "залізом" і програмним забезпеченням. Спочатку це були коряві картинки, виконані в шістнадцять квітів величезними пікселями. З вдосконаленням графічних підсистем і моніторів зображення на них почало виглядати більше схожим на оригінал і менше - на погану мозаїку. У міру вдосконалення графічних файлових форматів, алгоритмів стиснення і програм, оброблювальних графіку, якість зображення поліпшувалася, а розміри графічного файлу зменшувалися. В результаті комп'ютерні художники з нечисленних навіжених перетворилися на справжніх професіоналів своєї справи.

Зараз всі книги, журнали і газети верстаються на комп'ютерах, в Інтернеті повно електронних репродукцій картин і фотографій на будь-які смаки (і на будь-який несмак), якість комп'ютерних ігор наближається до якості блокбастерів десятирічної давності, а самі блокбастери поміщаються на звичайних компакт-дисках з написом "DIVX". Здавалося б, все чудово. Так навіщо потрібний ще один графічний формат - Macromedia Flash?

Для того, щоб відповісти на це питання, нам потрібно звернутися до інтернет-графіки. Саме для Інтернету і був створений Flash.

Що таке Інтернет? Ні, не так... Що таке Інтернет для більшості його користувачів? Електронна пошта (відмітаємо відразу, бо не наш профіль), віруси (тиснути!), хакери (тиснути!) і Усесвітня Павутина, або, як говорять ще, World Wide Web, вона ж ). Ось на ній ми зупинимося докладніше.

Що таке Усесвітня Павутина? Це Web-странички. А що таке Web-странички? Це текст, який можна читати, графіка, яку можна дивитися, музика, яку можна слухати, відео, яке також можна дивитися, і файли, які можна викачати. Якщо ви не новачок в Інтернеті, то самі знаєте, що таке Павутина. Вона живе, взаємодіє з вами, реагує на вас і ваші дії. Тобто, вона інтерактивна, інакше кажучи, товариська.

Поштові Web-сервери запрошують у вас ім'я і пароль і видають вам саме вашу пошту. Нові сайти виводять список найостанніших подій рядком", що "біжить, дозволяючи вам клацнути по потрібному заголовку і прочитати більше. Файлові архіви реєструють кожне скачування кожного файлу, що зберігається на них. А сайти з онлайновими іграми? І "просунуті" сайти з "просунутими" інтерфейсними елементами, на зразок спливаючих меню або картинок, що повзають за курсором миші? І концептуальні сайти з приголомшливо красивими заставками? Невже ви не бачили всього цього?!!

Адже були часи, коли Інтернет був повністю текстовим. Не дивуйтеся. Тім Бернерслі, що створив в 1989 році мову HTML (HyperText Markup Language - мова гіпертекстової розмітки), на якій і пишуться Web-сторінки, не передбачив в нім підтримку графіки. Потім, правда, під натиском громадськості консорціум WWWC (World Wide Web Consortium - консорціум усесвітньо протягнутої павутини, ну і назва!..), що займається розвитком мови HTML, вніс до нього деякі зміни. Так в Інтернет прийшла графіка.

Але інший недолік HTML не подоланий до цих пір. Це його порочна неінтерактивність. Насправді, якщо ви хочете зробити на своїй Web-странице спливаюче меню з посиланнями на інші сторінки, одним лише HTML вам не обійтися. Вам потрібно буде вбудовувати в HTML-код сторінки програми, написані на спеціальній мові JavaScript. Такі програми називаються сценаріями і служать для управління поведінкою тієї або іншої частини Web-страници у відповідь на ту або іншу дію користувача. Як бачите, вроджену ваду інваліда - HTML - намагаються подолати за допомогою милиць - сценаріїв. І не завжди це виходить.

Те, що дає нам Flash, можна виразити трьома словами: компактність, безпека, інтерактивність. Давайте розглянемо детально, що ж ховається за всім цим.

Файли, що зберігають зображення Flash, насправді дуже компактні. Це досягається однією особливістю, яку ми у всіх подробицях рас-смотрим пізніше. А поки проведемо таку аналогію.

Можливо, ви писали які-небудь програми на одній з компільованих мов програмування (Pascal, C++, Visual Basic і т. п.). При цьому процес написання програми виглядає таким чином. Ви пишете початковий текст програми у вигляді текстового файлу; при цьому текст виглядає так, що з ним зручно працювати (звичайно, зручно тому, хто знайомий з цією мовою програмування). Після цього ви запускаєте особливу програму - компілятор - і передаєте їй текстовий файл, що вийшов. Компілятор перетворить набір команд мови в набір інструкцій процесора - виконує його компіляцію - і зберігає його у виконуваному файлі з розширенням exe (com, dll, ocx і ін.). Якщо ви відкриєте виконуваний файл в текстовому редакторові, ви нічого не зрозумієте - цей файл є мішаниною шістнадцятирічних цифр, в якій немає нічого від початкового текстового файлу. Проте процесор комп'ютера чудово розуміє цю мішанину - для нього ця мова "рідної".

Так само поступає і Flash. При публікації Flash-изображения воно піддається такому ж перетворенню. В результаті створюється виключно компактний файл формату Shockwave/Flash з розширенням swf, аналог виконуваного файлу звичайної програми. Цей файл згодом може бути завантажений і проглянутий за допомогою спеціального програвача Flash, який можна розглядати як аналог процесора комп'ютера.

Останнім часом з'явилися технології, що дозволяють упроваджувати в Web-страници невеликі програми, які можна використовувати, зокрема, для відображення різної інформації і створення призначених для користувача інтерфейсів. Існує два різновиди таких програм: атлети Java і компоненти ACTIVEX. Аплети (від англійського applet - додаток) Java пишуться на міжплатформеній мові програмування Java, розробленій фірмою Sun. Компоненти ACTIVEX були розроблені фірмою Microsoft і пишуться на будь-якій мові програмування, їх створення. До гідності цих технологій можна віднести можливість реалізації логіки будь-якої складності, до недоліку - трудність створення.






Чтобы не видеть здесь видео-рекламу достаточно стать зарегистрированным пользователем.
Чтобы не видеть никакую рекламу на сайте, нужно стать VIP-пользователем.
Это можно сделать совершенно бесплатно. Читайте подробности тут.