Моята философия на равновесие (159356)

Посмотреть архив целиком















Обобщение на тема: Моята философия на равновесие













България, 2008



"Свободно слово" или етични обезопасяване? от Ким Rescorla "Свободно слово" или етични обезопасяване? Първата поправка на Конституцията гарантира правото на свобода на словото и на пресата. За съжаление, някои индивиди са използвали това право да се предпазят от съдебни спорове, когато те произвеждат материал, който е порнографски, омраза, или когато те използват морално съмнителни методи при отчитане история. Правителството се опитва да се намеси чрез преминаване и налагане на законовите разпоредби. Проблемът с които поставят ограничения на свободата на словото е, че въпросът за това кой ще се реши какво е подходящо и кое не е неминуемо ще се повиши.

Има две позиции при обсъждането този въпрос: 1) защита на свободата на словото, макар че някои хора злоупотреба или 2) на свободата на словото не компенсират нуждата от етични принципи. Две от етични дилеми пред медиите днес са конфликти на свободата на пресата в сравнение с индивидуалните права и правото на печата за отказ да разкрие източниците си. Медиите често твърди, че обществото има право да знам, но те не ограничават правото да знам, че до определена област от обществен интерес. Репортерите са написани истории за живота на сексуално филмови звезди твърди обществен интерес, а просто защото обществото е любопитно, не означава, че те имат право да знаят. Разбира се, повечето хора не биха искали целия си живот е история отпечатани като публично достояние и обект на присмех. Издаването на неприкосновеност на личния живот е предявен на преден план от преждевременната смърт на принцеса Даяна. Тя е преследван от репортери, които са били след нея цяла нощ, когато тя е участвала в катастрофа, че я е убил. Много хора тогава разкритикува пресата, които са били след нея цяла нощ. Има ли медиите имат право да следват и тормозят хората просто въз основа на това те са публични личности или не публични личности заслужават да имат личен живот? Проблемът при разкриването на източници, е била обсъжда в продължение на години, особено след скандала "Уотъргейт" на седемдесетте години. Наскоро един въпрос по отношение на поверителността на източник стана, но за друга причина. Дан Коен два вестника е предявен иск за нарушение на договора, тъй като те са му обещали конфиденциалност, когато той им осигурява информация. След като получи информацията, вестниците реши, че информацията отразява повече на Коен и продължи да отпечатате на информация с името Коен's. Коен спечели костюм, но увреждането на доброто му име вече е направено. Това са само два от многото въпроси, свързани с свободата на словото. Етичен обезопасяване да определя насоките за журналисти и защита на индивидуалните права. Първият въпрос ще бъде постигането на поставената цел и универсална насоки, така че няма да има дебат по въпроса кой определя етичен кодекс. Проблемът ще бъде прилагането на тези насоки.

В Радио Телевизия Новини директорите асоциация и на Дружеството на професионални журналисти и двете имат етични кодекси, които включват зачита тези, които сте отчитане и запазване поверителността. Тези етични стандарти не се спазват и затова някои не ги спазвате. Някои хора вярват в свободата на словото, на всяка цена. Свободата на словото, без ограничения причините обществото страда, и нарушава гражданските права на хората като правото им на личен живот. Трудността е, че хората виждат всяка форма на цензура за обезопасяване, както и след това твърдят, че правителството ще започнат да текат нашия живот и вземане на нашите решения. Ако етични стандарти, договорени са универсални те биха задоволили всички и ако журналистите ще ги следват няма да има нужда от правителствена намеса. Използвайки примера на издаване Дан Коен за поверителност на етиката на участващите репортери, могат да бъдат анализирани. Актът на печат Неговото име, и на себе си, не бях прав. Целта на журналистите е да информират обществеността, тъй като Коен е свързано с политик, който е кандидат за губернатор и информация Коен е бил на противоположни кандидат. Обстоятелствата са губернаторски раса е в последните дни. "Репортери са имали правото да приемат и публикуват информацията, тъй като то е в публичните регистри и не нарушава правата на противоположни кандидат. Те са упражнили правото си на свобода на словото и печата в това отношение. В етичен въпрос е дали репортерите нарушени права на Коен, когато те счупи обещанието си на конфиденциалност и печатни името му с член. Въпросът тогава ще трябва да са отпечатани името му? След етична теория на Аристотел на златното сечение, журналистите са били погрешни. В крайна едната страна би било да отпечатате името му, докато най-крайния от друга страна би не са били, за да отпечатате нищо. А щеше да е компромис за отпечатване на информация с твърдението, че е свързан източника и е предубеден. Аристотел, обаче, са вярвали в силата и така не вярват в лъжата. "Репортери бяха също греши, защото те счупи обещанието си да Коен и така да го лъгал. Ако на първо място, бяха приети и свободата на словото, е разрешено, нерегистриран последствията ще бъдат тежки. Нищо не би поканим хора от публикуване на невярна информация или да порнография от разпространение техният материал, където пожелаят. Право на един човек към свободата на словото, би довело до нарушаване на произволен брой права на друго лице. Пресата ще загубят доверие в очите на обществеността. "Репортери, които печатни име Коен не би да бъде държан отговорен, защото малко хора ще им вярват, все пак.

Бунтове ще избухне по време на манифестации, защото Противоположното мнение ще бъде позволено да изразят мнението си, където и когато те избрали. Hate групи като Klu клукс клан може хартия с пропагандни цели градове, които биха могли да включват невярна информация. Пресата може да нарушава правата на лична неприкосновеност да получат техните истории и дори може да измисля свои собствени новини, без стандарти, които да живеят до. В крайна сметка, правителството ще трябва да се намеси. Ако на втора позиция, бяха приети и етичен кодекс бяха приети и изпълнявани на медиите ще получи доверие в очите на обществеността. Стандартът на представения материал ще бъдат по-високи и всичко ще бъде вярно. "Репортери от примера ще бъдат подведени под отговорност, тъй като повечето ще се съгласят, че разположена индивидуално, за да се получи една история не е наред. Хората ще бъдат отговорни за прилагането на етични ограничения, а не на правителството. Обществото като цяло ще бъде по-добре информирани и способни да направят по-добри решения. Принципите и ценностите важно в този брой са и индивидуални правото да говоря свободно, право на репортера да информира обществеността, Rawl завесата на невежеството в обсъждане на това, което е справедливо и теория на Аристотел на добродетели. Позиция 2 е по-убедителна, защото тя е в насока на това, което е честно. Позиция 1 може да изглежда като краен, но без задържане на всички, че е възможно. Позиция 2 се опитва да създаде обективни насоки, които всеки може да се споразумеят за позиция 1, докато позволява на всеки да реши за себе си и този тип на субективизма отрича правосъдие, което повечето хора съгласни, е необходим. Дебатът за обезопасяване на какъв тип трябва да бъде поставен на първо изменение и кой трябва да наложат задържане че ако наистина всички обезопасяване на всички трябва да се допуска продължи с години. Никой не иска от правото си на свободно слово на нарушение и все още никой не иска някой от другите им нарушени правата на един от двамата. Журналистите са използвали правото на свобода на словото и пресата да използват съмнителни методи за събиране на информация и докладването на новините. Без обективни и универсални етични стандарти, никой няма да спечели този аргумент.

Етичен Релативизмът канибализъм, какво мислите за него? Морално правилно ли е? Има ли теорията на относителността етични го подкрепят или не той го събарят? През този документ аз отивам да направи оценка на плюсовете и минусите на етичен релативизъм, за дело, свързано с канибализъм. Един американец мъж на име на Даниил отиде в Южна Америка, за причините за написването на книга за него и го публикува в Съединените щати, да изучава роден племе и да се опитат да станат част от него. Въпреки че Даниел е изучавал това племе да го приема, и в крайна сметка го направи част от племето. За да се започне в племето трябваше да нападение съседното село и убива някои от съседните им племена и да ги върне и готвят и ядат техните органи, които взеха участие Даниел. Дали е морално приемливо за Даниел да участват в този ритуал, и то е морално правилно за Даниел да се върне в Съединените щати и практика тази нова култура, която включва канибализъм? Етичен Релативизмът е философски определя като счита, че каквото е морално правилно се определя от морал и поведение, на култура обикновено приема като морално допустимо. Накратко, моралния истина варира от културата до културата. Съществуват четири основни части, които етични релативизъм, които го правят по-лесно да се разбере. Първо, налице е необходимост за толерантност и разбиране на другите култури. На второ място, там е морално разнообразие навсякъде и тя трябва да бъде толерирана. На следващо място, ние не бива да съдиш по отношение на практиките в други култури, които ние не разбираме. И накрая, понякога разумни хора могат да се различават по това, което е морално приемливо, така че защо да е позицията си на морал съдия други. Вземете за пример нашата дилема с Даниел и неговата нова култура.


Случайные файлы

Файл
175428.rtf
349.doc
trud.doc
29402-1.rtf
71042.rtf




Чтобы не видеть здесь видео-рекламу достаточно стать зарегистрированным пользователем.
Чтобы не видеть никакую рекламу на сайте, нужно стать VIP-пользователем.
Это можно сделать совершенно бесплатно. Читайте подробности тут.